Sidevisninger i alt

onsdag den 3. august 2011

Nyt alting.

Nyt alting kan let fortolkes som værende en ny begyndelse.
Det er også sandt, at jeg snart får ny bopæl, nyt arbejde, ny stilling samt ny indkomst.
MEN hagen ved det er, at det hele lidt er en midlertidig omrokering på ALT.
For når man flytter af årsager, der er lidt uortodokse, så er det mærkeligt at skulle bygge rammer op, der er en anelse kortvarige.
I løbet af de seneste 3 uger har vi fået alt på plads, vi har fået en lejlighed, flytningen er bestilt og nu har jeg også fået mig et nice job.

Fåååååååårk. For hvad nu, hvis vi bliver så glade for vores lejlighed? - der i øvrigt er i to plan, med altan og pisse meget skabsplads i køkkenet! Hvad nu, hvis jeg bliver så glad for mit job at jeg ikke har lyst til at stoppe?

Det er farligt, midlertidigt at flytte tilværelsen - for hvad nu, hvis vi aldrig kommer tilbage igen?
(Det gør vi!!!!) - Ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar