Sidevisninger i alt

søndag den 17. juli 2011

BFF seneste.

Førnævnte veninde kontaktede mig tidligere med sms'en:

"Hvorfor skal mænd være så pisse åndssvage nogengange? Aaargh, han er fandme et stort pattebarn nogengange!"

Et hurtigt opkald til BFF - og jeg blev sat ind i sagerne. Åbenbart havde der været kurrer på tråden, da Stakkels Mand ville lave en aftale i løbet af dagen indeholdende ægteskabeligt samvær.
DET faldt ikke i god jord hos BFF, der fandt det irriterende, at sådan noget skulle aftales, fremfor at være noget der skete rent impulsivt.

Resultatet var så, at BFF sad nede i stuen og hørte høj musik, mens Stakkels Mand var gået amok med hammer og sejl ovenpå.
Ofte har jeg været en dygtig mægler for begge parter gennem deres tid som ægtepar.

Mit foreslag, var som sådan ikke så drastisk... but works every time: (medmindre der er Tour de France)

Svar tilbage 40 minutter senere:

"Det virkede!! Det blev både til sex på spisebordet og i sofaen. Nu er vi glade igen!"

Mit forslag: "Smid tøjet og gå ovenpå. Er sikker på i nok skal blive gode venner igen!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar