Sidevisninger i alt

søndag den 17. juli 2011

Nye tiltag!

Oh yeah. Som tiden nærmer sig, hvor vi flytter, er der så småt sket nye tiltag i hjemmet. Tiden går selvfølgelig med arbejde, Tour de France (han ser det - jeg sover til det) og nu også med... ta da da da: DART!!
Yeees! Vi har fået dart. Endnu et spil, der kan få forholdet til at nå helt nye højder. Jeg nævner bl.a. at vi nu kan rose hinanden for at spille godt, jeg er ligefrem blevet smittet med dårlig-taber-genet - men det gør ingenting, for vi spiller bare igen og igen. Så er det slet ikke så slemt at tabe. Og nu hvor vi ikke er de store kortspillere, er strip-dart gået hen og blevet en succes. Der taber man ikke rigtigt alligevel. Der er i hvert fald masser af trøstepræmier at hente efter endt spil. Dejligt at vide, jeg nu har noget at tage mig til i Aarhus - hvis jeg forbliver arbejdsløs. Nok ikke strip-dart, mens jeg er alene hjemme, men et simpelt spil 301 mod mig selv, igen og igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar