Sidevisninger i alt

mandag den 11. juli 2011

Om at være vred.

Jeg er ikke et specielt vredt menneske. Men i dag blev jeg spurgt hvilken koncert jeg synes bedst om på Roskilde. Jeg nævnte i flæng - og nu er jeg så kommet på, at det absolut mest fedeste musikalske øjeblik var da jeg stod i en toiletkø så lang, at jeg blev vred. Alt gik op i en højere enhed da lyden af Rammstein kom ud af de gigantiske højtalere på Orange Scene. FÅÅÅÅÅRK det lød så pisse godt. Rammstein er simpelthen det ondeste musik jeg kender. Forsangeren er så mean, at han får Charles Manson til at virke som en fin og empatisk fyr. Rammstein er med andre ord pænt evil.

Det må have været stage-crewet der trængte til en opfrisker. Og tak til dem, for det lød fandme godt. Blev helt vred indeni. På den gode måde. Kaster med metal-håndtegnet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar