Sidevisninger i alt

tirsdag den 28. juni 2011

Feltrationer.

Jeg er ikke så ung længere - jeg kan se det på den måde jeg pakker. På den måde jeg tænker over, om jeg nu også har nok varmt tøj med. What the F??

Min veninde Nanna, sagde lige at hun havde feltrationer nok til os begge to - og feltrationer skal man ikke kimse af - du kan nemlig få de mest nice ting i en aluminiumspose og du tilsætter bare vand: Ét voila! Spaghetti Bolognese!! Ét voila: Chili con carne!! LOVE.

Det kan godt være, at jeg ikke er så ung længere, men jeg er stadig på røven og det bliver en fattigrøvs-festival - men jeg håber på godt vejr og gode koncerter. Og så længe jeg kan få kaffe og så længe Mor Toves Pandekagehus stadig er der, så er jeg altså ret godt kørende. Like til hjemmelavede æbleskiver i juni måned! Mega like til, at jeg desuden først skal på arbejde igen mandag. I gummistøvler og mudder på trøjen. Mega like til gensyn med Roskilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar