Sidevisninger i alt

søndag den 5. juni 2011

Rejsen går til.....

Rejse er måske så meget sagt, men turen går om lidt til Berlin - min elskede alt-muligt-by.
Dén by er simpelthen så lækker, at jeg nu for 5. gang prioritere den, fremfor kæreste-ferie i Paris, London and so on.

Måske det efterhånden er minderne der trækker, fremfor byen i sig selv - men da jeg fandt ud af, at min kæreste aldrig havde været der, var det klart en god mulighed for at vende tilbage.

Hold nu kæft, hvor har jeg været meget fuld i Berlin. Så fuld, at jeg har skidt mynteblade, efter for mange, og alt for gode mojiitos, så fuld at jeg har sat tidligere forhold på spil og så fuld at jeg har ageret jordemoder på et diskotek, hvor alt var holdt i hvidt (det gav meget mening dén aften).

Berlin er også stedet, hvor jeg:

- Købte min første ting fra Chanel - meget vigtig milepæl i en piges liv.
- Fandt ud af, at hostels også har politik omkring for meget larm.
- Bemærkede, at kinesere er herre skidte roommates på hostels.
- Var til tysk jetset-fest og så én der lignede Karl Lagerfeldt utrolig meget.
- Bemærkede, at ikke alle fra Bulgarien er grimme.
- Fandt ud af, hvor fuld min veninde Mette virkelig kan blive.
- Fandt ud af, hvor fuld jeg selv egentlig kan blive.

Og meget, meget andet.

Nu glæder jeg mig til at tage min loooove med dertil, og jeg håber vi får en fantastisk tur og en god ferie - det trænger vi begge til, efterhånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar