Sidevisninger i alt

torsdag den 16. juni 2011

Kære ... & ... Juice.

SÅ skete der lige dét, at kæresten blev fyret fra sit job. Hold nu kæft. Troede aldrig dagen ville komme, hvor jeg er nødt til at udvise diciplin samt solidaritet. Nu lyder det meget åndssvagt, men det betyder slut med god kaffe, og jeg er endnu ikke sikker på, hvordan det kommer til at gå.

Jeg har aldrig, i mit liv nogensinde oplevet mage til uprofessionelle samt inkompetente chefer, forretningsdrivelse samt personalepleje. Jeg har altid ment, at det er svært at tage chefer seriøst, især når deres foretrukne uniform er hvid wife-beater, bad tan samt en tro på, at være Guds gave til kvindekønnet. Jeg har altid taget hatten af for konceptet, men med forbehold.

Kan bare ikke komme mig over, at 3 års tro tjeneste (inkl. mere end hvad man normalt finder sig i) kan udmunde i en øjeblikkelig fyring og intet andet.

Jeg, som troede at jeg havde arbejdet shitty steder har intet på dét hér.

Jeg sender jer al min dårlige karma og håber at jeres rejsninger, investeringer samt scoretricks må fejle til evig tid. (Eller bare det næste lange stykke tid)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar