Sidevisninger i alt

onsdag den 15. juni 2011

Rod.

Det kan være, at det er på sin plads med en lille introduktion.

Hej, jeg hedder Babycakes og jeg er et kæmpe rodehoved.

Har været igang med endnu en uoverskuelig oprydning og rengøring i min lejlighed. Hver gang det sker, undres jeg over, hvor meget det kan lade sig gøre at rode. Jeg bor i en et-værelses lejlighed og det har nu taget mig omtrent 3 1/2 time at få stedet til at se nogenlunde ud.

HVORDAN gør andre mennesker? HVORFOR er der altid beskidt og rodet hjemme hos mig?

Det skal lige tilføjes, at jeg i skrivende stund deler min ydmyge bolig med min kæreste, og det i særdeleshed ikke hjælper på situationen - MEN hvor mange uoverskuelige oprydninger skal der til, før jeg lærer det?

Min mor sætter stadig spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg aldrig bliver bedre og jeg må indrømme, at jeg nær er ved at smide håndklædet i ringen og indrømme, at situationen aldrig bliver bedre med mig.
Hvor stor er chancen for, at blive ordensmenneske, når man har rodet og svinet i 26 år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar