Sidevisninger i alt

søndag den 5. juni 2011

Panik. Angst. Oh, the horror.

Nu hvor jeg så lystigt har proklameret, hvor meget jeg glæder mig til at komme på ferie, kan jeg lige tilføje hvor lidt jeg glæder mig til transportformen derned.

Jeg har før, meget velvilligt siddet i et tog 8 timer hver vej, men denne gang er det angstens, dødens og satans midlet der skal bringe os på ferie. Ja, vi skal flyve.

Jeg er lidt en tøs, når det kommer til højder, indelukkede rum, der bevæger sig - som f.eks elevatorer. Bliver stadig mere og mere bange for at køre i dem, og at arbejde på Kgs. Nytorv har ikke gjort panikken omkring det mindre. Det er nu en anden historie, for det handler om mennesker, jeg helst ikke vil sidde fast i en elevator med.

Flyvemaskiner indebærer samme rædsler.

MEN, nu gør jeg det, og prøver at trøste mig med, at trods tirsdag måske er den skæbnesvangre dag, hvor jeg sidst sætter mine ben på jorden, er det i det mindste sammen med en lækker fyr. Min fyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar