Sidevisninger i alt

onsdag den 15. juni 2011

Pictures.

Mellem oprydningen og rengøringen idag, har jeg omsider fået styr på mine familiebilleder.
Jeg har længe haft det liggende som et hængeparti, der lidt måtte vente, til der var mere end 24 timer i et døgn. Eller til nogen forærede mig en fridag, jeg ikke havde lyst til at sove mig igennem.

NU er jeg en smuk bog rigere. Med kærestens vintage Remington Junior og hjælp fra Tiger, har jeg nu et smukt album der indeholder fotografier fra tiden 1912-2011. Og den er langt fra færdig.

Da min kærestes far for et par weekender siden, gav mig en masse billeder og jeg også havde mine egne, begyndte det at klø i min iver, for at få gjort noget ved det.

Synes der er noget om det, når mennesker udpeger fotografier som værende dén ting, de allerhelst vil redde ud i tilfælde af brand. Det ville jeg, i hvert fald. Fotos, min Kay Bojesen abe samt min Panthella lampe. OG måske min kæreste.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar