Sidevisninger i alt

torsdag den 16. juni 2011

Liiidt mere Berlin.

Det har været verdens hyggeligste ferie. Jeg både overlevede flyveturene samt at spise tyske bønnespirer.
Vi har bare fedet den, drukket overdrevent meget kaffe, spillet dart og drukket fadøl til langt ud på natten flere aftener i træk.
Jeg ELSKER, at vi kan hænge ud på den måde. Det eneste minus er det dårlige taber-gen de fleste mænd har.. Det er så dominerende og så vanskeligt at håndtere. Problemet er jo, at jeg jo også godt kan lide at vinde. Bare lidt. Bare nogengange. Og nu spillede vi jo dart - som ikke ligefrem er kendt som en pige diciplin - men jeg finder det nu morsomt, men modsatte køn synes sgu det var ubærligt, hvis jeg vandt et spil eller to... Det er også derfor vi ofte spiller "sten, saks, papir"- ofte uden at spille om noget, men mere for, at han lige kan få dagens dosis vinder. Og det er fandme svært at tabe dét spil med vilje!

Vi gik rigtig meget, da seværdigheder og hyggelige områder ligger tæt opad hinanden i Berlin. Vi havde ikke på forhånd lavet nogen planer så vi tog den bare fra dag til dag. Det var lidt som at have fri herhjemme, med kaffe, gå-ture, biograf og middage. Bare under andre omstændigheder.
Hotellet var også ok, man ved man bor i et lille Christianshavner lejlighed, med håndholdt bruser, når man føler en snert af luksus over at have en brusekabine og et brusebad i 6 dage!

Håber ikke, det er sidste gang jeg kommer til Berlin. Selvom jeg gerne vil prøve noget andet snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar